Skip to content

Warsztaty dla grup zorganizowanych

OFERTA NA FERIE ZIMOWE 2025

Zimowe Tajemnice Kodowania

Szyfry, łamigłówki, kody… Jeśli to lubicie, to te zajęcia są właśnie dla Was. Wraz z naszymi małymi robotycznymi pomocnikami zabierzemy Was w fascynujący świat kodowania. Rozwiążemy tajemnicze hasła i zagadki. Poznamy tajniki obsługi Ozobotów oraz wspólnie zbudujemy dla nich z puzzli trasę, na której urządzimy wyścigi. Każdy zaprogramuje swojego Ozobota i sprawdzi, czy robot go rozumie. 

Oferta dla przedszkoli

Zajęcia wspierają nauczycieli wychowania przedszkolnego w realizacji następujących punktów podstawy programowej wychowania przedszkolnego: 
poznawczy obszar rozwoju dziecka IV.7, IV.12, IV.14, IV.19.

Oferta dla klas I-III szkół podstawowych

Zajęcia wspierają nauczycieli I etapu kształcenia podstawowego w realizacji następujących punktów podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej:
poznawczy obszar rozwoju dziecka IV.1, IV.5, IV.6, IV.7, IV.8, IV.11,
edukacja matematyczna: II. 1.1, II. 2.2, II. 4.1, II. 5.1, II. 5.4, II. 6.8,
edukacja polonistyczna: I. 1.1, I. 1.2, I. 2.2, I. 2.5,
edukacja informatyczna: VII. 1.1, VII. 1.2, VII 1.3.

OFERTA NA ROK SZKOLNY 2024/2025

UNIWERSYTET ŻYWIOŁÓW

Ulica Żywiołów w EC1 Łódź jest inspirującą, interaktywną przestrzenią edukacyjną, zorganizowaną wokół tematyki 5 żywiołów: wody, ognia, ziemi, powietrza i życia.

Przedstawiamy ofertę dla grup zorganizowanych.

Zajęcia dla dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej.

Zapraszamy na wyjątkowe lekcje w przestrzeni Ulicy Żywiołów.. Zajęcia opierają się na podstawie programowej przewidzianej dla konkretnego etapu edukacji.

Wraz z uczestnikami podążamy tropem tematu przewodniego, wykonując zadania, przeprowadzając obserwacje, zadając pytania i szukając na nie odpowiedzi, ucząc się poprzez praktykę i zabawę.

Oferujemy następujące tematy zajęć dostosowane do różnych grup wiekowych:

Szalony konstruktor,
czyli zabawa w budowanie

Konstruktorzy projektują domy i drapacze chmur, mosty, drogi i elektrownie. Spróbujemy wcielić się w szalonego konstruktora i zbudować własną, niepowtarzalną i zwariowaną konstrukcję. Zajrzymy do świata inżynierów, poznamy narzędzia i urządzenia wykorzystywane na placu budowy.
Przy okazji pobawimy się klockami, kołami zębatymi, łańcuchami, śrubami
i kamieniami.

Oferta dla przedszkoli

Zajęcia wspierają nauczycieli wychowania przedszkolnego w realizacji następujących punktów podstawy programowej:
fizyczny obszar rozwoju dziecka: I.6, I.7,
społeczny obszar rozwoju dziecka: III.4, III.5, III.8,
poznawczy obszar rozwoju dziecka: IV.2, IV.9, IV.11, IV.12, IV.14, IV. 15.

Oferta dla klas I-III szkół podstawowych

Zajęcia wspierają nauczycieli I etapu kształcenia podstawowego w realizacji następujących punktów podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej:
poznawczy obszar rozwoju dziecka IV. 1, IV. 5, IV.6, IV.8, IV.12,
edukacja polonistyczna: I. 1.1, I. 1.2, I. 2.2  I. 2.5,
edukacja matematyczna: II. 1.1, II. 1.2, II. 1.3, II 2.1, II. 5.1, II. 6.1,
edukacja plastyczna: V. 1.1, V. 1.2,
edukacja techniczna: VI. 1.1, VI. 2.1, VI. 2.2, VI 2.3, VI. 2.4, VI. 3.2.

 

1-2-3, koduj Ty!

Szyfry, łamigłówki, kody… Jeśli to lubicie, to te zajęcia są właśnie dla Was. Wraz z naszymi małymi robotycznymi pomocnikami zabierzemy Was w fascynujący świat kodowania. Rozwiążemy tajemnicze hasła i zagadki. Poznamy tajniki obsługi Ozobotów oraz wspólnie zbudujemy dla nich z puzzli trasę, na której urządzimy wyścigi. Każdy zaprogramuje swojego Ozobota i sprawdzi, czy robot go rozumie. 

Oferta dla przedszkoli

Zajęcia wspierają nauczycieli wychowania przedszkolnego w realizacji następujących punktów podstawy programowej wychowania przedszkolnego: 
poznawczy obszar rozwoju dziecka IV.7, IV.12, IV.14, IV.19.

Oferta dla klas I-III szkół podstawowych

Zajęcia wspierają nauczycieli I etapu kształcenia podstawowego w realizacji następujących punktów podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej:
poznawczy obszar rozwoju dziecka IV.1, IV.5, IV.6, IV.7, IV.8, IV.11,
edukacja matematyczna: II. 1.1, II. 2.2, II. 4.1, II. 5.1, II. 5.4, II. 6.8,
edukacja polonistyczna: I. 1.1, I. 1.2, I. 2.2, I. 2.5,
edukacja informatyczna: VII. 1.1, VII. 1.2, VII 1.3.

Zwierzęta świata

Warsztaty dla dzieci „Zwierzęta świata” to doskonała okazja dla najmłodszych i tych trochę starszych odkrywców, aby poznać fascynujący świat fauny w różnych częściach globu. W towarzystwie mnóstwa figurek zwierząt dzieci będą miały okazję dowiedzieć się, jakie niezwykłe stworzenia zamieszkują odległe zakątki naszej planety. Poszukają pandy rudej, dziobaka czy leniwca oraz wytropią, kto zamieszkuje m.in. lasy deszczowe Ameryki Południowej, sawanny Afryki, pustynie Australii i góry Azji. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą zgłębić tajemnice zwierząt ze wszystkich stron świata i przeżyć niezapomnianą przygodę w naszej podróży przez kontynenty!

Oferta dla przedszkoli

Zajęcia wspierają nauczycieli wychowania przedszkolnego w realizacji następujących punktów podstawy programowej:
fizyczny obszar rozwoju dziecka: I.5, I.7, I.8,
społeczny obszar rozwoju dziecka: III.4, III.5, III.8,
poznawczy obszar rozwoju dziecka: IV.1, IV.2, IV.5, IV.7, IV.8, IV.9, IV.12, IV.18.

Oferta dla klas I-III szkół podstawowych

Zajęcia wspierają nauczycieli I etapu kształcenia podstawowego w realizacji następujących punktów podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej:
fizyczny obszar rozwoju dziecka: I.1, 
poznawczy obszar rozwoju dziecka: IV.1, IV.2, IV.6, IV.8, IV.11,
edukacja polonistyczna: I.1.1, I.1.2, I.2.2, I.2.5,
edukacja matematyczna: II.2.1, 
edukacja przyrodnicza: IV.1.2, IV.1.3, IV.1.7,
edukacja plastyczna: V.1.1.

W krainie zmysłów

Żyjemy w świecie pełnym kolorów, dźwięków, zapachów i nie tylko. Otacza nas mnóstwo bodźców, ale czy wiemy, jak one do nas docierają? Na zajęciach przeprowadzimy ćwiczenia i gry angażujące zmysły wzroku, słuchu i dotyku, dzięki czemu zrozumiemy, jak działa każdy z nich. Przy okazji dowiemy się, czy nasze zmysły zawsze mówią nam prawdę. Sprawdzimy też, czy odbieramy wszystkie otaczające nas bodźce i jak radzą sobie z tym inne zwierzęta. Warsztaty „W krainie zmysłów” to doskonała okazja do rozwijania wyobraźni
i kreatywności u dzieci oraz zdobywania wiedzy na temat ludzkiego ciała.  

Oferta dla przedszkoli

Zajęcia wspierają nauczycieli wychowania przedszkolnego w realizacji następujących punktów podstawy programowej:
fizyczny obszar rozwoju dziecka: I.5, I.7, I.8,
społeczny obszar rozwoju dziecka: III.4, III.5, III.8,
poznawczy obszar rozwoju dziecka: IV.1, IV.2, IV.5, IV.7, IV.8, IV.9, IV.12.

Oferta dla klas I-III szkół podstawowych

Zajęcia wspierają nauczycieli I etapu kształcenia podstawowego w realizacji następujących punktów podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej:
fizyczny obszar rozwoju dziecka: I.1, I.2,
poznawczy obszar rozwoju dziecka IV.1, IV.2, IV.6, IV.8, IV.11,
edukacja polonistyczna: I.1.1, I.1.2, I.2.2, I.2.5,
edukacja matematyczna: II.1.2, II.2.1, II.5.1, II.6.1, II.6.7,
edukacja przyrodnicza: IV.2.4,
edukacja plastyczna: V.1.1, 
edukacja muzyczna: VIII.1.1, 

Jak zostać astronautą?

Astronauci muszą znać się na wielu różnych dziedzinach. Potrafią naprawić statek kosmiczny, ale również przeprowadzić badania kosmicznych obiektów. Podczas zajęć spróbujemy się tego nauczyć i sprawdzimy, czy każdy może polecieć w kosmos. Na dzieci czekają zadania godne prawdziwych astronautów: przygotowanie bagażu do lotu w kosmos, zbieranie i badanie próbek, test orientacji przestrzennej, wystrzelenie własnego statku kosmicznego, czy trening skutecznej komunikacji.

Oferta dla przedszkoli

Zajęcia wspierają nauczycieli wychowania przedszkolnego w realizacji następujących punktów podstawy programowej:
fizyczny obszar rozwoju dziecka: I.6, I.7, I.8,
społeczny obszar rozwoju dziecka: III.4, III.5, III.8,
poznawczy obszar rozwoju dziecka: IV.2, IV.9, IV.11, IV.12, IV.13, IV.15.

Oferta dla klas I-III szkół podstawowych

Zajęcia wspierają nauczycieli I etapu kształcenia podstawowego w realizacji następujących punktów podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej:
fizyczny obszar rozwoju dziecka: I.1, I.2,
poznawczy obszar rozwoju dziecka: IV.1, IV.5, IV.6, IV.8, IV.12,
edukacja polonistyczna: I.1.1, I.1.2, I.2.2, I.2.5,
edukacja matematyczna: II.1.1, II.1.2, II.1.3, II.2.1, II.5.1, II.6.1, II.6.7,
edukacja przyrodnicza: IV.3.7,
edukacja plastyczna: V.1.1, V.2.6,
edukacja techniczna: VI.1.1, VI.2.1, VI.2.2, VI.2.3, VI.2.4, VI.3.2.

Skip to content